Používáme při výměně originální značkové zažízení ATE FB5E, které pracuje systémem odsátí a doplnění novou, výrobcem vozidla předepsanou, brzdovou kapalinou. Zásadně používáme brzdovou kapalinu ATE SL6 DOT4, která má zvýšený bod varu a to 265°C a je jako jediná vhodná pro vozidla vybavená systémem ESP.
Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou vlhkost. Tím klesá její bod varu a negativně se mění i její provozní vlastnosti. Tím, že klesá její bod varu (u nové kapaliny je větší než 230 °C ) dochází k tomu, že při déletrvajícím brzdění vzniká vysoká teplota a u kapaliny, ve které je i sebemenší obsah vody se voda mění v páru. Vzniklá pára je stlačitelná, a tak snižuje účinky brzdové kapaliny. Životnost brzdové kapaliny ovlivňují ještě např. klimatické podmínky, způsob jízdy a další faktory. Že je sníženým účinkem brzdového systému ohrožena bezpečnost nejen posádky vozidla, ale i ostatních účastníků silničního provozu je jisté. Proto je nutná její pravidelná výměna. Provádět tuto výměnu v pravidelných intervalech doporučují výrobci vozidel i výrobci brzdové kapaliny.
Při výměně používáme originální značkové zažízení ATE FB5E, které pracuje systémem odsátí a doplnění novou, výrobcem vozidla předepsanou, brzdovou kapalinou.